Bli medlem

Välj månads- eller årsmedlemskap och få direkt tillgång till alla klasser och funktioner. Du kan ändra eller avsluta ditt medlemskap när du vill.

Detta ingår

  • Introduktionskurs
  • 2 nya klasser/vecka
  • 350+ klasser (5-60min)
  • Månadens korta - för dig med lite tid
  • Välj klass efter problemområde
  • Spara dina favoriter
  • Använd friskvårdsbidrag
  • 10% rabatt i webbshoppen

Logga in

Glömt lösenordet?
Har du inget konto? Bli medlem

Glömt lösenord

Om du glömt bort ditt lösenord, ange din e-postadress nedan och klicka på "Återställ lösenord" så kommer en återställningslänk att skickas till dig.

Har du inget konto? Bli medlem

Du har inga produkter i varukorgen.

Gå till kassan
Påminnelser

Påminnelser

.

Ställ en fråga till nästa Q&A

Svaren kommer att besvaras under live-eventet. Du får också ett svar tillbaka till den e-post som är registrerat för ditt konto.

*” anger obligatoriska fält

Valfritt (för eventuella svar eller kompletteringar)
Hidden
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Instruktion – hitta din ”feel good-klass”

Testa dessa klasser och följ dessa 5 steg för att hitta din/dina feel good-klasser. Dina feel good klasser är bra att varva med övriga mer grundläggande klasser som inte känns lika mycket i hållningen men är väsentliga för att effekten ska hålla längre på sikt. Med tid kommer du att känna denna härliga effekt av fler och fler klasser.

1. KÄNN EFTER FÖRE KLASSEN

a. Hur känns det att gå och röra på dig? Hur känns din hållning? Hur mår du?
b. Ta gärna dessa 8 foton på din hållning (så du kan jämföra med efter klassen).

2. GÖR KLASSEN 1-3 GÅNGER & GRADERA KLASSEN

Efter du har gjort klassen känner du efter igen (enligt steg 1), graderar klassen (1-5) och skriver en anteckning varför du gillade/inte gillade klassen. Skriv ner både din gradering (1-5) och vad du tyckte om klassen under anteckningar.

5: Gillar klassen starkt eller märker/ser stor förbättring.
4: Gillar verkligen klassen eller märker/ser tydlig förbättring.
3: Gillar klassen eller märker/ser en förbättring.
2: Ingen märkbar förbättring.
1: Gillar inte klassen eller får negativ förändring.

4. GÖR NÄSTA KLASS ENLIGT PUNKT 1-3

Hittar du andra klasser som lyfter din hållning eller som du mår extra bra av så kan du använda dessa klasser som din feel good-klass.

5. GÖR DINA FEEL GOOD-KLASSER

Spara de klasser som du verkligen gillar och känner ett lyft av i dina favoriter. Varva dessa klasser med andra mer grundläggande klasser (så som grundkursen eller andra klasser från videoarkivet/live) eller när du är i behov av att känna ett lyft eller må bättre.