Bli medlem

Välj månads- eller årsmedlemskap och få direkt tillgång till alla klasser och funktioner. Du kan ändra eller avsluta ditt medlemskap när du vill.

Detta ingår

  • Introduktionskurs
  • 2 nya klasser/vecka
  • 350+ klasser (5-60min)
  • Månadens korta - för dig med lite tid
  • Välj klass efter problemområde
  • Spara dina favoriter
  • Använd friskvårdsbidrag
  • 10% rabatt i webbshoppen

Logga in

Glömt lösenordet?
Har du inget konto? Bli medlem

Glömt lösenord

Om du glömt bort ditt lösenord, ange din e-postadress nedan och klicka på "Återställ lösenord" så kommer en återställningslänk att skickas till dig.

Har du inget konto? Bli medlem

Du har inga produkter i varukorgen.

Gå till kassan
Påminnelser

Påminnelser

Påminnelser skickas 1 timme före eventets starttid till den e-post du har registrerat för ditt konto.

Ställ en fråga

Ställ en fråga till nästa Q&A

Svaren kommer att besvaras under live-eventet. Du får också ett svar tillbaka till den e-post som är registrerat för ditt konto.

*” anger obligatoriska fält

Hidden
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Negativ förändring

Förklaring:

Om du får mer ont innebär det, i de flesta fall, att du kompenserar (använder fel muskler) vilket ökar värk och stelhet.

Detta är helt normalt i början, speciellt om du har mycket obalanser. Oftast hittar kroppen rätt bara du ger den tid och rätt förutsättning. Ett misstag, som nästan alla gör dock, är att man tar i för hårt och gör övningarna för snabbt.

Lösning:

Gör därför klassen ytterligare 2 gånger till inom 1 vecka och fokusera på att:

  • Göra övningarna lugnt och avslappnat, i takt med andetaget.
  • Endast ta i 10% utav vad du gjorde när du fick ont – så kroppen får chans att hitta rätt.

Försök göra övningarna på ett sätt så du inte får mer ont. Går det inte – hoppa över övningen/klassen.

Notera om du nu kan känna några positiva förändringar.

Tänk på att förändringar kan visa sig på många olika sätt.

  • Sover bättre
  • Andas lättare/friare
  • Lugnare
  • Känner dig stabilare
  • Bättre hållning
  • Mer energi
  • Rör dig lättare/bättre

Lycka till!