Bli medlem

Välj månads- eller årsmedlemskap och få direkt tillgång till alla klasser och funktioner. Du kan ändra eller avsluta ditt medlemskap när du vill.

Detta ingår

  • Introduktionskurs
  • 2 nya klasser/vecka
  • 350+ klasser (5-60min)
  • Månadens korta - för dig med lite tid
  • Välj klass efter problemområde
  • Spara dina favoriter
  • Använd friskvårdsbidrag
  • 10% rabatt i webbshoppen

Logga in

Glömt lösenordet?
Har du inget konto? Bli medlem

Glömt lösenord

Om du glömt bort ditt lösenord, ange din e-postadress nedan och klicka på "Återställ lösenord" så kommer en återställningslänk att skickas till dig.

Har du inget konto? Bli medlem

Du har inga produkter i varukorgen.

Gå till kassan
Påminnelser

Påminnelser

.

Ställ en fråga till nästa Q&A

Svaren kommer att besvaras under live-eventet. Du får också ett svar tillbaka till den e-post som är registrerat för ditt konto.

*” anger obligatoriska fält

Valfritt (för eventuella svar eller kompletteringar)
Hidden
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Få full tillgång

Bli betalande medlem och få obegränsad tillgång till alla videor och funktioner!

Bli medlem

Redan medlem? Logga in

Stabilisera ländrygg och höfter så att hållningen kan lyfta

· 7, 15, 22, 30 min

Månadens utmaning. Fokus är på att skapa en stabil grund i höfter och ländrygg så att hållningen kan lyfta sig upp naturligt genom hela kroppen. Klassen kommer att vara i 3 block så du alltid kan få till något.

Utmaning: Gör klassen varje dag i 2 veckor. De dagar du har lite tid kan du göra endast:
Block 1 (7 min)
Block 2 (15 min)
Block 1 & 2 (22 min)
Block 2 & 3 (22 min)

Tips: Om vill dela upp klassen kan du göra block 2 och 3 (22 min) på tex morgonen och sen göra block 1som en paus på jobbet.

Ont i ländryggen? Har du ont i ländryggen kan du även testa denna klass eller grundklass 1. Funkar någon av dessa klasser kan du köra den klassen varje dag i 2 veckor istället.

Ta gärna foton på din hållning både före och efter utmaningen.