Bli medlem

Välj månads- eller årsmedlemskap och få direkt tillgång till alla klasser och funktioner. Du kan ändra eller avsluta ditt medlemskap när du vill.

Detta ingår

  • Introduktionskurs
  • 2 nya klasser/vecka
  • 350+ klasser (5-60min)
  • Månadens korta - för dig med lite tid
  • Välj klass efter problemområde
  • Spara dina favoriter
  • Använd friskvårdsbidrag
  • 10% rabatt i webbshoppen

Logga in

Glömt lösenordet?
Har du inget konto? Bli medlem

Glömt lösenord

Om du glömt bort ditt lösenord, ange din e-postadress nedan och klicka på "Återställ lösenord" så kommer en återställningslänk att skickas till dig.

Har du inget konto? Bli medlem

Du har inga produkter i varukorgen.

Gå till kassan
Påminnelser

Påminnelser

.

Ställ en fråga till nästa Q&A

Inskickade frågor besvaras under våra Q&A (frågor och svar) som hålls för medlemmar en gång varje månad.

*” anger obligatoriska fält

Tekniska frågor mailas till info@posturalyoga.se.
Valfritt (för eventuella svar eller kompletteringar)
Hidden
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Få full tillgång

Bli betalande medlem och få obegränsad tillgång till alla videor och funktioner!

Bli medlem

Redan medlem? Logga in

Skakpass mot stelheter i höfterna

· 35, 45 min

Skakpass 45 min. De första 35 min (innan skakövningen) är superbra att göra om och om igen om du har obalans i höfterna, stela höfter, är kobent eller om ett ben kortare än de andra. Avsluta med skakövningarna de dagar du har tid. <3 Då släpper du undandtryckta känslor och ytterligare spänningar i och runt höfter/ländrygg.

Tips: Skaka gärna lite längre om du känner att du inte är klar. Du kan ligga upp till 20 minuter eller om skakningarna av sig självt innan dess.

Typ av klass

,

Nivå

Fokusområde

,

Utrustning

BälteEtt blockMatta