Bli medlem

Välj månads- eller årsmedlemskap och få direkt tillgång till alla klasser och funktioner. Du kan ändra eller avsluta ditt medlemskap när du vill.

Detta ingår

  • Introduktionskurs
  • 2 nya klasser/vecka
  • 350+ klasser (5-60min)
  • Månadens korta - för dig med lite tid
  • Välj klass efter problemområde
  • Spara dina favoriter
  • Använd friskvårdsbidrag
  • 10% rabatt i webbshoppen

Logga in

Glömt lösenordet?
Har du inget konto? Bli medlem

Glömt lösenord

Om du glömt bort ditt lösenord, ange din e-postadress nedan och klicka på "Återställ lösenord" så kommer en återställningslänk att skickas till dig.

Har du inget konto? Bli medlem

Du har inga produkter i varukorgen.

Gå till kassan
Påminnelser

Påminnelser

Påminnelser skickas 1 timme före eventets starttid till den e-post du har registrerat för ditt konto.

Ställ en fråga

Ställ en fråga till nästa Q&A

Svaren kommer att besvaras under live-eventet. Du får också ett svar tillbaka till den e-post som är registrerat för ditt konto.

*” anger obligatoriska fält

Hidden
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Stärka ländryggen

Ett bra pass som är extra bra för dig som är en backhoppare och för dig med problem med ländryggen. Block 1 (29 min): Stärker hela ryggen med fokus på ländrygg. Block 2 (13 min): Stärker djupa höftböjarna och får bak höften.Block 3 (7 min): Vilar kroppen in i rätt position.

Detta innehåll är endast för betalande medlemmar. Bli medlem

[…]

Läs mer… from Stärka ländryggen

Ett bra skak-pass att starta med

Ett superbra skakpass som funkar för de allra flesta. Klassen är extra bra för dig som är kobent, har problem med ländryggen och eller har stela höfter, baklår eller vader. Klassen är 28 minuter utan skak-övningen på slutet. Väldigt bra pass att starta med om du aldrig skakat förut. Jag visar även ett alternativ till

Detta innehåll är endast för betalande medlemmar. Bli medlem

[…]

Läs mer… from Ett bra skak-pass att starta med

Mot ländryggsont

Perfekt pass för dig med skör ländrygg och hög svank. Även ett bra pass att starta med när man är ny. Block 1: 17 min. Block 1 och 2: 35 min Block 1, 2 och 3: 47 min Block 1 (start 01:55): släpper kompensationer och stelheter passivt och kopplar på hållningssystemet. Block 2  (start 19:17):

Detta innehåll är endast för betalande medlemmar. Bli medlem

[…]

Läs mer… from Mot ländryggsont

Postural Yoga Flow

Ett härligt och varmt pass. :) Jobbar igenom hela kroppen. Extra bra för dig som har utåt roterade fötter eller om du står brett mellan fötterna. Ett kanonpass att göra om och om igen.

Detta innehåll är endast för betalande medlemmar. Bli medlem

[…]

Läs mer… from Postural Yoga Flow