Bli medlem

Välj månads- eller årsmedlemskap och få direkt tillgång till alla klasser och funktioner. Du kan ändra eller avsluta ditt medlemskap när du vill.

Detta ingår

  • Introduktionskurs
  • 2 nya klasser/vecka
  • 350+ klasser (5-60min)
  • Månadens korta - för dig med lite tid
  • Välj klass efter problemområde
  • Spara dina favoriter
  • Använd friskvårdsbidrag
  • 10% rabatt i webbshoppen

Logga in

Glömt lösenordet?
Har du inget konto? Bli medlem

Glömt lösenord

Om du glömt bort ditt lösenord, ange din e-postadress nedan och klicka på "Återställ lösenord" så kommer en återställningslänk att skickas till dig.

Har du inget konto? Bli medlem

Inga produkter i varukorgen.

Gå till kassan
Påminnelser

Påminnelser

.

Ställ en fråga till nästa Q&A

Inskickade frågor besvaras under våra Q&A (frågor och svar) som hålls för medlemmar en gång varje månad.

*” anger obligatoriska fält

Tekniska frågor mailas till info@posturalyoga.se.
Valfritt (för eventuella svar eller kompletteringar)
Är du ny medlem eller går introkursen?
Hidden
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Få full tillgång

Bli betalande medlem och få obegränsad tillgång till alla videor och funktioner!

Bli medlem

Redan medlem? Logga in

Frågestund 20230119

Jag svarar på frågor från medlemmar.

00:47 Kan jag göra andra klasser samtidigt som jag gör introduktionskursen?

03:57 Jag får ont när jag gör armcirklarna. Tips på anpassning eller alternativ övning.

Testa denna övning: Floor Clock – Overhead Position

07:09 När jag bara står upp spänner jag lår och säte, vad kan jag göra för att undvika det?

09:18 Hur vet jag vad huvudproblemet sitter om jag har många fel i hållningen?

11:40 Jag får ont på nya platser när jag gör PY, är det okej?

15:55 Jag kan inte stå på knä eller lägga vikt på handlederna kan jag gör övningar i sängen? Svar + tips!

18:26 När jag ligger i Static Back så pekar min ena fot utåt – hur ska jag tänka?

Gör grundkursen och varva med klasser som innehåller övningen Sitting – Internal Foot Rotation samt stretcha vaden i Runner’s Stretch – At Wall innan alla klasser (så länge du har stretch).

22:51 Jag får ont i knät i Spidey Crawl när man stretchar höfterna – tips på modifiering.

25:26 Om kvällens klass – Kort flow-klass som är bra att starta dagen med! Testa klassen här!