Bli medlem

Välj månads- eller årsmedlemskap och få direkt tillgång till alla klasser och funktioner. Du kan ändra eller avsluta ditt medlemskap när du vill.

Detta ingår

  • Introduktionskurs
  • 2 nya klasser/vecka
  • 350+ klasser (5-60min)
  • Månadens korta - för dig med lite tid
  • Välj klass efter problemområde
  • Spara dina favoriter
  • Använd friskvårdsbidrag
  • 10% rabatt i webbshoppen

Logga in

Glömt lösenordet?
Har du inget konto? Bli medlem

Glömt lösenord

Om du glömt bort ditt lösenord, ange din e-postadress nedan och klicka på "Återställ lösenord" så kommer en återställningslänk att skickas till dig.

Har du inget konto? Bli medlem

Du har inga produkter i varukorgen.

Gå till kassan
Påminnelser

Påminnelser

.

Ställ en fråga till nästa Q&A

Inskickade frågor besvaras under våra Q&A (frågor och svar) som hålls för medlemmar en gång varje månad.

*” anger obligatoriska fält

Tekniska frågor mailas till info@posturalyoga.se.
Valfritt (för eventuella svar eller kompletteringar)
Hidden
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Hur ofta kan/bör jag skaka?

Första 2 veckorna 

De första två veckorna rekommenderar jag att du som mest gör 3 skak-pass per vecka och i max 15 min per gång (i sista positionen) med minst en paus på 20-60 sek (sträck ut benen raklånga eller fäll ut knäna med fötterna ihop).

Fortsättning

Känns allt bra efter dina två första veckor (mer energi, gladare, sover bättre etc) så kan du (om du vill) öka tiden du skakar med 5 minuter/tillfälle eller gå upp en dag till/vecka. Tänk på att inte göra båda ökningarna på en gång och att vänta minst en vecka innan du gör din nästa ökning.

Om du upplever jobbiga symptom (känslor/smärta/ömhet/trötthet) som är värre än innan och som håller i sig flera dagar så betyder det att du gjort lite för mycket. Då vill jag att du reducera tiden igen, antingen genom att minska tiden du skakar eller antalet tillfällen du skakar per vecka.