Bli medlem

Välj månads- eller årsmedlemskap och få direkt tillgång till alla klasser och funktioner. Du kan ändra eller avsluta ditt medlemskap när du vill.

Detta ingår

  • Introduktionskurs
  • 2 nya klasser/vecka
  • 350+ klasser (5-60min)
  • Månadens korta - för dig med lite tid
  • Välj klass efter problemområde
  • Spara dina favoriter
  • Använd friskvårdsbidrag
  • 10% rabatt i webbshoppen

Logga in

Glömt lösenordet?
Har du inget konto? Bli medlem

Glömt lösenord

Om du glömt bort ditt lösenord, ange din e-postadress nedan och klicka på "Återställ lösenord" så kommer en återställningslänk att skickas till dig.

Har du inget konto? Bli medlem

Du har inga produkter i varukorgen.

Gå till kassan
Påminnelser

Påminnelser

.

Ställ en fråga till nästa Q&A

Svaren kommer att besvaras under live-eventet. Du får också ett svar tillbaka till den e-post som är registrerat för ditt konto.

*” anger obligatoriska fält

Valfritt (för eventuella svar eller kompletteringar)
Hidden
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Följ dessa 5 steg

1. KÄNN EFTER FÖRE KLASSEN

1. Hur känns det att gå och röra på dig? Hur känns din hållning? Hur mår du?
2. Bonus: Ta dessa 8 foton på din hållning (du kommer att få ta nya foton senare).

2. GÖR KLASSEN 7 GÅNGER & GRADERA KLASSEN

När du gjort klassen 7ggr (helst inom 3 veckor) är det dags att ta nya foton, gradera klassen (1-5) samt skriva en anteckning varför du gillade/inte gillade klassen. Skriv ner båda din gradering och kommentar under Anteckningar.

5: Gillar klassen starkt eller märker/ser stor förbättring.
4: Gillar verkligen klassen eller märker/ser tydlig förbättring.
3: Gillar klassen eller märker/ser en förbättring.
2: Ingen märkbar förbättring.
1: Gillar inte klassen eller får negativ förändring.

OBS! Gradering 1-2 – Alla klasser är inte för alla = gå direkt vidare till punkt 5.

4. GÖR KLASSEN YTTERLIGARE 2-8 VECKOR

Det är viktigt att fortsätta med alla klasser som ger dig en förbättring (liten som stor) i ytterligare 2-4 veckor.

4-7 ggr/vecka = 2 veckor
1-3 ggr/vecka = 4 veckor

OBS! Alla klasser som du graderar 4-5 är viktiga klasser att återkomma till då och då. Ett tips är att spara klassen i dina favoriter och att skriva en anteckning varför du gillade just denna klass (mer energi, bättre hållning, lugnare etc).

5. Du är klar med klassen