Bli medlem

Välj månads- eller årsmedlemskap och få direkt tillgång till alla klasser och funktioner. Du kan ändra eller avsluta ditt medlemskap när du vill.

Detta ingår

  • Introduktionskurs
  • 2 nya klasser/vecka
  • 350+ klasser (5-60min)
  • Månadens korta - för dig med lite tid
  • Välj klass efter problemområde
  • Spara dina favoriter
  • Använd friskvårdsbidrag
  • 10% rabatt i webbshoppen

Logga in

Glömt lösenordet?
Har du inget konto? Bli medlem

Glömt lösenord

Om du glömt bort ditt lösenord, ange din e-postadress nedan och klicka på "Återställ lösenord" så kommer en återställningslänk att skickas till dig.

Har du inget konto? Bli medlem

Du har inga produkter i varukorgen.

Gå till kassan
Påminnelser

Påminnelser

.

Ställ en fråga till nästa Q&A

Svaren kommer att besvaras under live-eventet. Du får också ett svar tillbaka till den e-post som är registrerat för ditt konto.

*” anger obligatoriska fält

Valfritt (för eventuella svar eller kompletteringar)
Hidden
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vilka klasser börjar jag med?

Vi har alla olika utgångslägen och målsättningar med vår träning,
därför finns det olika sätt starta och lägg upp sin träning på.

  1. Introduktionskurs
    • För dig som är helt ny med Postural Yoga.
    • Under 4 klasser kommer du att få testa övningar och lära dig konceptet.
    • Du får dessutom chans att lära känna din kropp och dina obalanser.
  2. Grundkursen
    • Alla bör starta här – speciellt om du har dålig hållning, skador, värk eller någon form av obalans.
      • Gör klart introduktionskursen först om du är helt ny med Postural Yoga.
    • Grundkursen är bra för alla typer av hållningsfel och kommer att förbereda din kropp att kunna vara på i liveklasserna.
    • Grundkursen består av 6 klasser som skonsamt återställer kroppens naturliga balans.
    • Att göra en och samma klass en längre tid är nyckeln till bestående förändringar på sikt.
  3. Videoarkivet
    • För dig med små obalanser eller om du vill stärka din hållning och förebygga slitage.
    • Sortera klasser efter nivå, problemområde eller hur mycket tid du har (5-50 min).
    • Spara dina favoriter, skriv privata anteckningar och gör din träning mer individanpassad.
  4. Yoga Live
    • Ett bra komplement till grundkursen för dig som vill variera din träning.
    • Bra för dig som vill vara i nuet samtidigt som du stärker din hållning och minskar värk och förebygga slitage.
    • 2 nya klasser/vecka – delta på utsatt tid eller när du vill i videoarkivet.
    • Det händer något magiskt när många människor deltar samtidigt. Var med och känn effekten!